Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Česká pošta a její uštvaní zaměstnanci

Nedivím se, že si na služby České pošty tolik lidí stěžuje, protože v jednom dni mít na telefonu hned 3 její nepříjemné zaměstnance se jen tak nepoštěstí. 

Již několik let provozujeme rodinný eshop. Téměř denně nám chodí balíčky a denně si pro balíčky jezdí svoz České pošty, se kterou máme uzavřenou smlouvu. Zákazníky jsme již několik let.  Ač nejsem vždy se službami spokojená, musím říci, že má stále ty nejlepší ceny. Vlastně díky nim u ČP zatím stále jsme. Nevěřili byste ale, jak obrovský problém vznikne, když si zažádáte pouze o dopolední svoz a dovoz. 

Jelikož mám i jiné aktivity a nemohu opravdu každý den čekat od rána do 16h, kdy přivezou a odvezou balíky,  zažádala jsem si tedy o tuto službu v jakémsi "lejstru" a zaškrtla možnost pouze "dopoledního svozu". Tak, jak mi zaměstnankyně ČP doporučila. Bohužel ale pro balíky si stále jezdí, jak ji zrovna čas dovolí. Dnes například opět v půl 2 telefon, kdy jsem samozřejmě byla mimo. Jsem klidná osoba a je se mnou i celkem dobrá spolupráce ( dávám vědět, pokud zrovna balíčky nemáme, aby neměla ČP zbytečnou cestu a dávám vědět i tehdy, jsou-li už připravené) a se zaměstnanci ČP jednám vždy slušně, protože vím moc dobře, jaká je to řehole. Jenomže tentokrát už jsem to musela řešit. Tudíž volám své "balíkářce" zpět, že budu muset podat stížnost. A ona mi celkem klidným hlasem říká: "Ano, podejte, prosím u mé vedoucí". Dozvěděla jsem se, že jezdí momentálně obě směny za svou nemocnou kolegyni. Jenomže zákazníka nezajímá, že mají málo zaměstnanců, že nestíhají, atd. My také musíme platit včas za své služby a pravidelně do určitého dne. Každý měsíc od nás také za svoje služby mají na faktuře celkem slušnou částku, tak člověk očekává alespoň slušné jednání. 

Telefonát 1 do Depa: Na druhém konci uštvaná a opravdu velmi nepříjemná ženská. Už dle tónu poznáte, že ji obtěžujete a nezapomene se zmínit, že má další 3 telefonáty na vyřízení. Věděla jsem, že toho má chudák dost, tak jsem ji sdělila, že bych chtěla mluvit s její vedoucí. K mému překvapení mi dala jméno i číslo. Nemohla jsem se dovolat, volám tedy obchodní manažerce, která mě má na starost.

Telefonát 2 obchodní manažerka: Ač vždy veselá a pozitivní ženská do telefonu zněla poněkud unaveně. Popsala jsem ji oč mi jde a ona mi sdělila, že tato služba by se snad měla platit (nechápu tedy proč mi bylo doručeno "lejstro" s možností si vybrat čas), že oni mají na toto opravdu čas od rána do 16h, že je málo lidí, proto asi vznikl problém. Sdělila jsem ji tedy, že budu muset asi mrknout ke konkurenci, jelikož opravdu nechci nic víc, než doručovaní a svoz balíků v dopoledních hodinách a že už jsem proto udělala opravdu dost. "Noo jooo, noo, tak to se nedá nic dělat". Omlouvám se, mám teď schůzku. 

Telefonát 3 volá mi vedoucí Depa: Vypadá napumpovaně, ale hovořit se s ní dá celkem v klidu. Nejdříve zkouší, že na mnou vyplněném "lejstru" chybí ještě jméno firmy (nemáme žádné jméno), naše jméno, je naše firma. Pak, že si pletu dvě věci dohromady. Svoz a dovoz balíčku (je to jedno, jelikož auto každý den tak, nebo tak musí přijet), atd... Vyslechla jsem si znovu, jak mají málo zaměstnanců. Nakonec ale světe div se, se snad dočkáme nějakého závěru. Prý stačí, aby obchodní manažerka do naši smlouvy napsala čas doručování a dny a že to s ní probere. Uff...

Celý tento proces trval tak hodinu. Přitom stačilo slušné jednání ze strany ČP, přepojení na manažerku, která mě má na starosti a sdělit mi info, že to není problém a dá se to vyřešit tak a tak. Mohlo to zabrat dejme tomu 20 minut? 

Nejen, že se ČP neumí chovat ke svým zákazníkům (asi měkká ruka vedení a špatně nastolený systém), ale neumí se chovat bohužel ani ke svým zaměstnancům. Zaměstnanců je málo, nestíhají, jsou protivní, ženské končí na prášcích (znám takové 2), jelikož jsou nucené vyplňovat různé smlouvy za přepážkou se zákazníkem, nabízet pojištění atd, atd. A pokud neplní, ukáže se jim to na platu. 

Chybí mi tu konkurence, která by přišla s opravdu kvalitními službami. Lepší ceny, spokojení a motivovaní zaměstnanci = spokojení zákazníci.

 

 

Autor: Marcela Müllerová | středa 4.4.2018 15:27 | karma článku: 42,37 | přečteno: 9430x
  • Další články autora
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

VIDEO: Strážníci v ulicích naháněli bagr, opilý řidič si jel pro cigarety

26. dubna 2024  15:42

Městská policie z Krupky na Teplicku zveřejnila video z netradičního zásahu svých strážníků. Ti...

Medaile z policistova hrobu nosil zloděj jako ozdobu klíčenky. Odhalila ho DNA

26. dubna 2024  15:36

Policie dopadla zloděje, který v říjnu roku 2022 v Ostravě-Vítkovicích ukradl dvě medaile z hrobu...

Danko dostal za nabouraný semafor pokutu a zákaz řízení. A šel zametat

26. dubna 2024,  aktualizováno  15:10

Předseda Slovenské národní strany (SNS) Andrej Danko oznámil, že dostal pokutu 900 eur (zhruba 22...

Policie navrhla obžalovat za podvod dva rusínské aktivisty s vazbami na Zemana

26. dubna 2024  15:05

Policie navrhla obžalovat dva proputinovské rusínské aktivisty Mychajla Ťaska a Vasyla Džuhana z...

  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x
Lidé se často bojí projevit svůj vlastní názor. Nechávají se často ovlivnit buď médii, nebo ostatními lidmi. Je to škoda. Mé články zde upozorňují na věci, které se dějí, a které mě zajímají.

Seznam rubrik