Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Muž, který vyfotil muslimky v bazénu promluvil

Zaznamenala jsem na fb rozhovor s mužem, který vyfotil muslimky v aquaparku v Čestlicích. Jaký názor máte vy? Jde lidem o burkiny, nebo o něco jiného?

Facebook mě zablokoval můj profil. Jediným důvodem bylo, že jsem vyfotil ty dvě muslimky v abájích v bazénu a sdílel je na svém profilu. Než mě zablokovali tak mě kontaktoval novinář z MF Dnes, kterému jsem takto odpověděl na jeho otázky.

1. Proč fotografie muslimek v bazénu vznikla.
Má žena, která mě na ně upozornila, řekla, že se zde necítí bezpečně s našimi dětmi. Zaslechla nás rodina sedící vedle a paní nám prozradila, že na to už upozorňovala před nějakým časem a plavčík jí řekl, že má od vedení ZAKÁZÁNO cokoliv dělat (i přes to, že nebyli dodrženy hygienické předpisy, prý dokud se něco nestane). Dále nám prozradila, že minule jejich muži zálibně pozorovali děti v brouzdališti s rukama ve volných kraťasech a hráli si s nádobíčkem, na to plavčík prý taky nesmí reagovat.                                                                                      

2. Jaký měli oděv – šlo o přiléhavé burkiny či jiný úbor?
Ta s tím modrým na hlavě měla něco napůl, burkiny to ale nebyly, protože nebyly přiléhavé tak jak prezentuje wiki. Měla sice obepnuté nohy, ale přes to měla ještě černé hadry od pasu po kolena.
Ale ta druhá měla regulérní nikáb, který rozhodně nesplňoval to co aquapark prezentuje v prohlášení!
Takže obojí vypadalo jako by přišli rovnou z ulice. A tím porušovali hygienická pravidla.

3. Proč vám koupání muslimek v dlouhém přišlo nevhodné?
Z hygienických důvodů. A proto že je to náboženský symbol který prezentuje nesvobodnou vůli vyznavačů Islámské ideologie.
Ve Francii se muslimky v hábitech koupat nesmějí. Když je přistihne policie, musí se svléknout. Nelíbí se mi tento vkrádající se trend politické korektnosti, který salámovou metodou ničí vše, co je zde hezké, jen z důvodu tolerance islámu. Podívejte se na ty problémy s muslimy v západních zemí a je to jen tím, že k nim byli tolerantní a oni jim to vrací po svém: nogo zóny, muslimské děti napadají děti původních obyvatel ve školách atd. Turci v Německu se za dvě generace neintegrovali, jsou nebezpeční, radikalizovaní a na sociálních dávkách. Blízký východ si muslimové zničili jen svým „náboženstvím“. A teď si myslí že zničí i naši civilizaci! Já jako otec, který má zodpovědnost za budoucnost svých dětí toto prostě tolerovat nebudu.
Oni nemusí být všichni špatní, ale! Pokud máte plný pytel shnilých brambor, nebudete hledat jednu zdravou. Celý pytel vyhodíte.
To je jejich problém, nechtějí se přizpůsobit a proto je k nim tak velký odpor. Oni chtějí žít tady, a ne my s nimi tam.
A nebudu je tolerovat jen proto že jsou to muslimové, vyznávající nenávistnou ideologii potlačující základní lidská práva! Třeba Právo svobodně se rozhodnou co mít na sobě. Ale islám je k tomu nutí a oni nemají vlastní svobodnou vůli.

4. Jaká byla reakce na Vaše fotografie na Facebooku?
Velice mě těší že mi napsalo opravdu veliká spousta lidí která mě za to chválí a mají stejný názor na budoucnost jako já. Jen asi 20-30 takzvaných sluníčkářů, vítačů a pseudohumanistů mi vyhrožovalo a vulgárně uráželo, ale z cca. 1500 doručených zpráv je to jen mizivá hrstka vlastizrádců. Já jsem realista a nemám sebevražedné sklony jako ti co mi nadávají do xeno…. a fašo….. vidím svět jaký je a nedělám si iluze že je růžový, protože není!

Tento styl oblečení ať se mu říká jakkoliv, je jen náboženský symbol prezentující nelidské tendence této Ideologie. Sluníčkáři, pseudohumanisti, islamofilové a jim podobní vítači s nižším IQ a bez pudu sebezáchovy, podporují porušování základních lidských práv a svobod. Protože Islám není svoboda, islám je fašisticko-náboženská Ideologie, která jen striktně přikazuje. A dále podporují šíření fyzického týrání těch zahalených chudinek. Protože tyto hábity byl právě vymyšleny tak, aby veškeré násilí bylo zahaleno. Hnisající modřiny z výchovy ženy k obrazu Islámu jsou také důvodem přikázanému zahalování. A následně hygienickému riziku.

 

Autor: Marcela Müllerová | pátek 14.7.2017 18:41 | karma článku: 44,84 | přečteno: 5569x
  • Další články autora
  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x
Lidé se často bojí projevit svůj vlastní názor. Nechávají se často ovlivnit buď médii, nebo ostatními lidmi. Je to škoda. Mé články zde upozorňují na věci, které se dějí, a které mě zajímají.

Seznam rubrik