Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

Zajímalo by mě, jak lze založit "fakeprofil" 12-letého dítěte, když Facebook je limitován minimálním věkem 13let.

0 0
možnosti
Foto

Otázka je co chcete tímto blogem říci. Zda se rodiče mají svým dětem věnovat, aby nemusely utíkat do virtuálního prostoru, nebo zda mají dětem dělat drába a neustále je kontrolovat.

0 0
možnosti
BK

Tedy já Vám řeknu, že jsem si rozklikla ten odkaz, který uvádíte- a najednou jsem pocítila něco divného. Takový podivný, až ošklivý pocit z FB a jeho používání velmi mladými lidmi- dětmi. Třeba jsem staromodní:-), ale nejradši bych ho těm dětem zakázala;-D. Pěkně ven, koníčky, žádný fotky a diskuze;-D. Ale to už jsem jako moje babička, když jsem byla ve věku těch holek a kluků;-). Asi jsem ráda, že v mém dětství jsem FB nezažila. To odklikávání přátel je tragické;-D.

0 0
možnosti
MM

A co teprve toho člověka mít "na drátě" a číst jeho řádky. To je teprve pocit... Je to hlavně o rodičích a jejich kontrole. Spousta dětí pod 13 let má svůj profil. Díky bohu za ty dary, že my měli ještě dětství bez "netu" a užívali si s kamarády venku :)

1 0
možnosti
Foto

H26a51n31a 36V78l42k84o91v17á

15. 7. 2017 17:54

FB moc nepoužívám, víceméně sdílím ztracené psy.... jako matku dvou dcer mne ale váš článek zaujal. A i když o tomto fenoménu moc nevím, vím, že prohlížet si mé příspěvky mohou pouze přátelé a málokdy mne napadne podívat se na profil cizímu člověku - už jen proto, že fotografii si tam může každý dát jakou chce, třeba Mela Gibsona v nejlepších letech...(vypadá trošku jako můj bývalý manžel před ztroskotáním):-)

Mé děti mají podobný názor, což je myslím nejúčinnější obrana.

O pravděpodobnosti toho, že by si dospělý "úchyl" nechal sledovat veřejně své příspěvky, když i já, FB analfabet vím jak je zpřístupnit pouze pro zvané dost pochybuji.

3 0
možnosti
PL

P55e78t51r 31L94a49n64g66e16r

15. 7. 2017 17:15

mi osobně se zdá, že minimálně dost přibarvujete, pokud si rovnou nevymyšlíte, ale mohu se mýlit

4 0
možnosti
Foto

Se mi zdá, že nás taháte za fusekli, agentko :-)

4 0
možnosti
JL

Po včerejším blogu v bazénu, řekl bych přímo Pipi, dlouhá punčocha.:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak asi budu za kverulanta ale opravdu vidite neci profil na fb aniz byste byla mezi jeho prateli? Pokud ano, pak asi nebezpecny nebude, protoze podobni zlocinci jak sugerujete maji sve profily utajene a jen tezko budou soucasne verejnymi diskutery

3 0
možnosti
BO

To, že někdo nedodržuje taková pravidla ještě nevypovídá a jeho (ne)bezpečnosti. Někdo vykrade večerku a ještě než dojde domů, tak ho seberou policajti. Někdo vykrade 10 bank a není jediná stopa...

Každopádně muž, který se seznamuje s dívkami pod 15, je automaticky podezřelý. Když se totiž něco stane, tak se bude všude psát a diskutovat nad tím, že to nikomu nepřišlo divné atd.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS