Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J81a51r19a 26R38a63n90k

17. 9. 2017 18:06

Hezky a pozitivni blog, lide jsou vsude stejni a deli se pouze na dobre a spatne, jejich vira mne nezajima. KarmaR^

1 0
možnosti

Jsem ráda, že jsem stihla zajet do Egypta, Tuniska, kdy ještě nebylo tolik nebezpečné jezdit na všechna ta úžasná historická místa. A moha to vše vidět. Jezdíme tam i teď, ale jelikož už mám malé dítě tak zůstáváme jen v resortech. Poslední týden v srpnu jsme v té oblasti taky byli. My jsme zas kvůli 7leté dceři vybírali hotel s aquaparkem a všema různýma blbinama:o) Korály byly nádherné, jen dceru velmi mrzelo, že si nemůže přivést mušličky, aspoň jednu jsme "propašovali". Ale doufám, že zase nastane doba, kdy bude moci i dcera vidět pyramidy a vše ostatní;-)

1 1
možnosti
Foto

R^byla jsem na dovolené mnohokrát v různých muslimských zemích a vždycky jsem se vrátla nadšená-a profese jako pokojská sevírka uklizečka kuchařka a jiné, které jsou u nás spíš ženskou doménou, tam vykonávají jen muži-jak příjemné být chvíli obletována a osluhována milými usměvavými mladíky:-)

1 1
možnosti

J68a61r20a 73R55a75n52k

17. 9. 2017 18:12

Malaysie, Indonesie, cela Jihovychodni Asie, Filipiny a Indie - tam vsude je islam, presto jsem nevahala a protahla se s rucksackem, pokud mi zeme, v niz ziju a jejiz pas mam neda na vjedomi, ze je nebezpecne do urcite zeme jet, tak se to tady v Kanade dela, tak snad sledujeme a cteme, kde se co deje. Jesm rada, ze jsem pred lety byla na treeking v Myanmaru, uz tam nemusim, ale prave tam jiz nekolik let vyvrazduji buddhisticti mnichove maly narod muslimu, ktery nikdo nechce Rohinga.

0 0
možnosti

Cituji z Vašeho blogu: " Každopádně v resortech je bezpečno"

Řekla byste to i příbuzným té Češky z Prahy, která společně se 2 Němkami zemřela v Hurgadě, když je na pláži v rezortu pobodal egyptský útočník?

0 0
možnosti
Foto

No a co, jako ? V každém případě je tam bezpečněji, než u nás na silnicích.

2 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS