Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

Bohuzel, v teto zemi 'pravomocny rozsudek' az tak moc neznamena. Jisty pan Safranek byl odsouzen za neco, co spachat nemohl, a dokonce dukaz toho, ze nemohl, byl primo ve spise. Pan Safranek si nespravedlivy trest odsedel, a po letech byl rehabilitovan, kdyz policie usvedcila skutecneho pachatele. Deni v pripade Necasany pripomina kauzu Safranek, ale ve hre je kvalitnejsi obhajoba. Pripad Kramny neni o moc presvedcivejsi, nez byl pripad Necesany, fakticky stoji a pada s podivnymi 'znaleckymi' posudky, ktere dosud zadny soud skutecne kriticky neprezkoumal. Fraze 'pravomocne odsouzen' pekne zni, ale jen v pravnim state, coz porad jeste neni pripad Ceska.

0 0
možnosti
Foto

Klára Long Slámová schválil(a) požadavek uživatele Lída Funke o připojení ke skupině.

5. leden 2018 7:52

4. leden 2018

Olivie Lichtenbergová schválil(a) požadavek uživatele Eta Drbohlavová o připojení ke skupině.

4. leden 2018 17:51

Dasa Vyhnalková schválil(a) požadavek uživatele Václav Hollý o připojení ke skupině.

4. leden 2018 16:01 · Vrátit zpět

Adam Kolomazník přidal(a) uživatele Klára Long Slámová do skupiny.

4. leden 2018 14:26

Adam Kolomazník přidal(a) uživatele Olivie Lichtenbergová do skupiny.

4. leden 2018 14:19 Marcela Chotková schválil(a) požadavek uživatele Marcela Müllerová o připojení ke skupině. 4. leden 2018 13:35 Adam Kolomazník přidal(a) uživatele Dasa Vyhnalková do skupiny. 4. leden 2018 13:30

0 0
možnosti
Foto

Jen pro zcela typickou ukázku vašich fabulací je nutno konstatovat, že naprosto a zcela mylně uvádíte, že já jsem přidal KLáru Long Slámovou. Víte, každý ta skupina má sekci Aktivita a správce, kde je zcela přesně vidět jakou aktivitu, kdo provádí resp. kdo koho do skupiny přidává, což vám bohužel patrně uniklo. To bylo přesně cílem toho testu, kde výsledek je 10 členů celkem z toho 9 členů s falešným profilem. Děkuji i za podporu Klára Long Slámová, která sama schválila dalšího člena s falešným profilem Lída Funke dne 4.1.2018 7:52 hod. přesně.

0 0
možnosti
MM

Kdysi jsem Vám toto vysvětlovala a pořád si to ještě nepamatujete. Dokonce jste tenkrát u sebe upravil nastavení tak, že schvalovat členy může pouze správce. Pokud kdokoliv žádá o vstup do skupiny a Vy jako správce skupiny tuto možnost povolíte (povolil), může kdokoliv z členů schválit dalšího člena. Stále si pletete: "žádost do skupiny" a " schválení člena". Tudíž schválit člena neznamená přidat člena... Tak snad alespoň k něčemu Vám tyto nesmyslné aktivity snad budou... A co se týče p. Slámové. Bylo myšleno tak, že byla přidána do této trapné skupiny. Upravím, pro Váš klid. A dál bych tuto nic neříkající debatu s Vámi uzavřela. Dál se již prosím neztrapňujte - a najděte si někoho, kdo Vás naučí spravovat skupinu. Nejde tu o členy a fake profily (kterých Vy osobně máte x), ale zcela o něco jiného. A celkově se divím, že máte potřebu dělat takové věci. Já jsem přeci jen pouhá diskutující - vy se prezentujete jako "ochránce práv" a jako někdo, kdo dostal Kramného do parlamentu, tudíž toto je opravdu krásná vizitka. Jen prosím takových "ochránců" co nejméně. Mějte se.

0 0
možnosti
Foto

o falešných profilech tady lecos víme-vy osobně obzvláště že?;-)

2 0
možnosti
MM

Co máte na mysli? Pokud to bylo na mě?

0 0
možnosti
Foto

Milá Marcelko Mullerová, (pokud se tak opravdu jmenujete) jak sama víte a sama tomu zdárně příspíváte i rok a půl po pravomocném a vykonatelném rozsudku, kdekoliv se zmíní jméno Kramný objeví se sekta anonymních fanatiků, kteří v různých diskuzích pod zcela smyšlenými jmény a údaji píšou svoje zcela amatérské závěry. V rámci své osobní aktivity jsem si připravil chyták, který lze nazvat " vyšetřovací pokus" aby poznal vazby a skupinu těch 10 lidí, jaké mají vztahy, kdo koho přidá. Výsledek byl zcela předvídatelný docílil jsem toho čeho jsem docílit chtěl, poznal jsem to co jsem poznat chtěl a můj pokus byl úspěšný. Chystám o Vás anonymních profilech takovou práci, protože mě osobně nepřestává udivovat ta neuvěřitelná hromada lží, fabulací, které jste schopni si vymyslet pro ukojení své naivní představy o právu na spravedlivý proces. Tak snad můj pokus Vás neurazil a přijmete jej s pochopením. S přáním hodně duševní pohody zejména a opakuji zejména v roce 2018.

:-)

1 1
možnosti
MM

Pokud znáte pravidla Idnes blogu, pak jistě víte, že aby jste mohl psát, musíte doložit svůj OP. Doložit svou identitu. Logicky pak i profil na fb je můj pravý. Tak si svou "nevědomost" nechte od cesty. Ale ona je Vám blízká, chápu. Tak chytáček jste si připravil. No ono Vám nic moc jiného, než vymyslet tuto pohádku nezbylo, jelikož jste byl odhalen téměř v prvním příspěvku. Ale dle mého, jste se ještě více ztrapnil. Řeknu Vám hned proč. Sám jistě víte, že těchto "10" lidí spolu veřejně komunikují již delší dobu, stejně tak, jako různí lidí u Vás ve skupině - tudíž vazby na sebe mají delší dobu a toho by si všiml i Franta z 1.B, aniž by musel zakládat skupinu. A Vy to samozřejmě víte také. Za druhé. Opět lžete v celé té své pohádce, jelikož veškeré zprávy od Vás jsem já i ostatní členové skupiny dostali do zprávy. Nikdo nikoho nepřidával. Váš příspěvek mě neskutečně pobavil...

0 0
možnosti