Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jen pro zcela typickou ukázku vašich fabulací je nutno konstatovat, že naprosto a zcela mylně uvádíte, že já jsem přidal KLáru Long Slámovou. Víte, každý ta skupina má sekci Aktivita a správce, kde je zcela přesně vidět jakou aktivitu, kdo provádí resp. kdo koho do skupiny přidává, což vám bohužel patrně uniklo. To bylo přesně cílem toho testu, kde výsledek je 10 členů celkem z toho 9 členů s falešným profilem. Děkuji i za podporu Klára Long Slámová, která sama schválila dalšího člena s falešným profilem Lída Funke dne 4.1.2018 7:52 hod. přesně.

0 0
možnosti
MM

Kdysi jsem Vám toto vysvětlovala a pořád si to ještě nepamatujete. Dokonce jste tenkrát u sebe upravil nastavení tak, že schvalovat členy může pouze správce. Pokud kdokoliv žádá o vstup do skupiny a Vy jako správce skupiny tuto možnost povolíte (povolil), může kdokoliv z členů schválit dalšího člena. Stále si pletete: "žádost do skupiny" a " schválení člena". Tudíž schválit člena neznamená přidat člena... Tak snad alespoň k něčemu Vám tyto nesmyslné aktivity snad budou... A co se týče p. Slámové. Bylo myšleno tak, že byla přidána do této trapné skupiny. Upravím, pro Váš klid. A dál bych tuto nic neříkající debatu s Vámi uzavřela. Dál se již prosím neztrapňujte - a najděte si někoho, kdo Vás naučí spravovat skupinu. Nejde tu o členy a fake profily (kterých Vy osobně máte x), ale zcela o něco jiného. A celkově se divím, že máte potřebu dělat takové věci. Já jsem přeci jen pouhá diskutující - vy se prezentujete jako "ochránce práv" a jako někdo, kdo dostal Kramného do parlamentu, tudíž toto je opravdu krásná vizitka. Jen prosím takových "ochránců" co nejméně. Mějte se.

0 0
možnosti
Foto

Marcelko, že vy se vždy necháte chytit, pročpak jste opravila ten text z původního "Přidal i p. Kláru Slámovou - naši uznávanou advokátku... na nynější text "Přidána byla i p. Klára Slámová - naše uznávaná advokátka." nechápu, že nemáte smysl pro detail a tyto zásadní drobné nuance, což byl můj cíl. Vidíte, že vás musím neustále edukovat, protože jste nepochopila, že vy a skupina fanatiků pod ukradenou identitou se tam prostě přidáváte sami? Což je z toho výpisu naprosto zřejmé! Byla to moje zábavná aktivita, která byla moji osobní aktivitou musíte mít alespoň základní rozlišovací schopnosti. Furt je mi vás líto.

0 0
možnosti
  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x
Lidé se často bojí projevit svůj vlastní názor. Nechávají se často ovlivnit buď médii, nebo ostatními lidmi. Je to škoda. Mé články zde upozorňují na věci, které se dějí, a které mě zajímají.

Seznam rubrik